Header SlidesΕπικαιρότηταΡόδοςΣυνεντεύξειςΤοπικές ειδήσεις

Με οδηγό τα όνειρά τους: Οι αριστούχοι της Ρόδου στον topfm ανοίγουν την καρδιά τους μετά τη μεγάλη δικαίωση (ηχητικό)

Mε μια ματιά:

Υψηλές επιδόσεις: Όλοι οι μαθητές συγκέντρωσαν εξαιρετικά υψηλές βαθμολογίες (από 16.800 έως 19.710 μόρια) στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Συνεντεύξεις στον topfm: Και οι τέσσερις αριστούχοι μοιράστηκαν την εμπειρία και την επιτυχία τους στη δημοσιογράφο Ρένα Βενιανάκη.
Στόχος η Αθήνα: Οι επιλογές τους (Ιατρική, Νομική, ΑΣΟΕΕ) επικεντρώνονται κατά κύριο λόγο σε κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα της πρωτεύουσας.
Υποστήριξη χωρίς πίεση: Οι οικογένειές τους στάθηκαν δίπλα τους καθ’ όλη τη διάρκεια, προσφέροντάς τους ελευθερία επιλογών και ουσιαστική στήριξη.

Της Ρένας Βενιανάκη

Ακούστε εδώ Μαρία- Μιχαέλα Χαιρέτη:

Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη στον topfm: «Η Ιατρική ήταν προσωπική επιλογή»

Στην κορυφή των φετινών επιδόσεων στην περιοχή της βρέθηκε η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη από το Ροδίων Παιδεία, η οποία συγκέντρωσε 19.710 μόρια στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, εξασφαλίζοντας ουσιαστικά την εισαγωγή της στην Ιατρική Σχολή.
Μιλώντας στον topfm και τη Ρένα Βενιανάκη, η αριστούχος υποψήφια περιέγραψε τη συγκίνησή της τη στιγμή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, σημειώνοντας ότι, αν και περίμενε μια καλή επίδοση, δεν ανέμενε τόσο υψηλές βαθμολογίες.
«Στην Έκθεση πήρα 19, στη Φυσική 20, στη Χημεία 19,8 και στη Βιολογία 19,8», ανέφερε χαρακτηριστικά, επιβεβαιώνοντας το σχεδόν απόλυτο αποτέλεσμα σε όλα τα μαθήματα.
Η ίδια τόνισε ότι η επιτυχία στις Πανελλαδικές δεν είναι αποτέλεσμα μιας μόνο χρονιάς, αλλά μιας μακράς εκπαιδευτικής πορείας, που ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια. Όπως είπε, οι βάσεις πρέπει να μπαίνουν σταδιακά, ώστε ο μαθητής να μπορεί να εξελίσσεται και να φτάσει στον στόχο του.
Αναφερόμενη στο οικογενειακό της περιβάλλον, εξήγησε ότι μεγάλωσε μέσα σε ιατρική οικογένεια, καθώς τόσο η μητέρα της, κυρία Αγγελίδου, όσο και ο πατέρας της είναι γιατροί. Ωστόσο, υπογράμμισε πως η επιλογή της Ιατρικής ήταν προσωπική και δεν υπήρξε πίεση από το περιβάλλον της. «Αναμφίβολα επηρεάστηκα, αλλά η απόφαση ήταν δική μου. Με ενθουσίαζε από μικρή η ιατρική», ανέφερε, προσθέτοντας ότι το επάγγελμα του γιατρού αποτελεί για την ίδια λειτούργημα με υψηλό αίσθημα ευθύνης και προσφοράς.
Η ίδια μίλησε και για τη φύση του ιατρικού επαγγέλματος, τονίζοντας τη σημασία της συνεχούς εκπαίδευσης, της εξέλιξης και της διαρκούς προσαρμογής στις επιστημονικές εξελίξεις, ώστε να προσφέρεται η καλύτερη δυνατή φροντίδα στους ασθενείς.
Όσον αφορά την προετοιμασία της, ανέφερε ότι υπήρξαν περιορισμοί στην καθημερινότητά της, χωρίς όμως να αισθανθεί ότι στερήθηκε την κοινωνική της ζωή ή σημαντικές στιγμές με φίλους και οικογένεια.
Στόχος της είναι η Ιατρική Σχολή Αθηνών, ενώ προς το παρόν την ενδιαφέρει η χειρουργική, χωρίς όμως να έχει καταλήξει σε συγκεκριμένη ειδικότητα.

Ακούστε εδώ τον Σωτήρη Ταρασλιά:

Σωτήρης Ταρασλιάς στον topfm: «Θέλω να μορφωθώ – Δεν στερήθηκα τη ζωή μου»


Την εμπειρία της προετοιμασίας του για τις Πανελλαδικές εξετάσεις και την επιτυχία του με 18.100 μόρια, που τον οδηγούν – όπως όλα δείχνουν – στη Νομική Αθηνών, περιέγραψε ο Σωτήρης Ταρασλιάς, σε συνέντευξή του στον topfm και τη Ρένα Βενιανάκη.
Ο νεαρός φοιτητής χαρακτήρισε τη διαδικασία των Πανελλαδικών «πολύ απαιτητική και δύσκολη», σημειώνοντας ότι απαιτήθηκε συστηματικό διάβασμα και σημαντικός χρόνος καθημερινής μελέτης, χωρίς ωστόσο να εγκαταλείψει πλήρως τις προσωπικές του δραστηριότητες. Όπως ανέφερε,
υπήρξαν ημέρες με μελέτη που έφτανε ακόμη και τις 8–10 ώρες τα Σαββατοκύριακα, ενώ τόνισε ότι, συνολικά, δεν ένιωσε ότι στερήθηκε σημαντικά πράγματα.
Αναφερόμενος στο άγχος των εξετάσεων, επισήμανε ότι ήταν περιορισμένο και εμφανίστηκε κυρίως λίγο πριν την έναρξη των εξετάσεων, κάτι που, όπως είπε, είναι αναμενόμενο για όλους τους υποψηφίους, λόγω της βαρύτητας της διαδικασίας για τη μελλοντική επαγγελματική τους πορεία.
Ο Σωτήρης Ταρασλιάς συγκέντρωσε 18.100 μόρια και δήλωσε ότι εισάγεται κατά πάσα πιθανότητα στη Νομική Αθηνών. Όπως διευκρίνισε, η επιλογή της σχολής δεν έγινε με αποκλειστικό στόχο τη δικηγορία, αλλά πρωτίστως για την απόκτηση ευρύτερης παιδείας και γνώσεων, αφήνοντας ανοιχτές τις μελλοντικές του επαγγελματικές επιλογές.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην Αθήνα και στη Νομική Σχολή, την οποία χαρακτήρισε ισχυρό κίνητρο επιλογής, ενώ σημείωσε ότι η φοίτηση στην πρωτεύουσα θα του δώσει τη δυνατότητα να βρίσκεται πιο κοντά και στην αγαπημένη του ομάδα, την ΑΕΚ.
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο ίδιος αποκάλυψε ότι ταξίδεψε με φίλους του στην Πάρο για ολιγοήμερες διακοπές, περιγράφοντας με χιούμορ τις υψηλές τιμές στο νησί και ορισμένες ελλείψεις σε υποδομές, σε σύγκριση με άλλα νησιά όπως η Ρόδος.
Σε ό,τι αφορά τον ρόλο της οικογένειας, υπογράμμισε ότι οι γονείς του δεν του άσκησαν πίεση ούτε επηρέασαν την επιλογή σπουδών του, αλλά του παρείχαν πλήρη ελευθερία αποφάσεων και ουσιαστική στήριξη κατά την προετοιμασία του.
Κλείνοντας, τόνισε ότι η επιτυχία στις Πανελλαδικές είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μαθητή, εκπαιδευτικών και οικογένειας, ενώ απηύθυνε μήνυμα προς τους μελλοντικούς υποψηφίους να αντιμετωπίζουν τη διαδικασία με σοβαρότητα, αλλά χωρίς να αποκόπτονται πλήρως από την καθημερινότητά τους.

Ακούστε εδώ τον Σάββα Σαββή:

Σάββας Σαββής στον topfm: Από την ΕΡΤ Ρόδου… στην ΑΣΟΕΕ με 17.000+ μόρια


Με ιδιαίτερα θερμά λόγια και προσωπικό τόνο προλόγισε τη συνομιλία με τον Σάββα Σαββή η δημοσιογράφος Ρένα Βενιανάκη στον topfm, αναφερόμενη στη μακρόχρονη γνωριμία τους, τον οποίο –όπως είπε– γνωρίζει «από μωρό παιδί», όταν προσέρχονταν στην ΕΡΤ Ρόδου μαζί με τη μητέρα του,
συνάδελφό της.
Η δημοσιογράφος περιέγραψε τον Σάββα ως ένα χαρούμενο, κοινωνικό και «γεμάτο ζωή» παιδί, εκφράζοντας τη χαρά της για την εξέλιξή του και την ευχή της να παραμείνει έτσι και στη μετέπειτα πορεία του. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην οικογένειά του, τονίζοντας τη συμβολή και του
πατέρα του, Μανώλη Σαββή.
Στη συνέχεια, ο Σάββας Σαββής μίλησε για την επιτυχία του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, συγκεντρώνοντας περίπου 16.800 μόρια, τα οποία –όπως ανέφερε– του δίνουν τη δυνατότητα να εισαχθεί στην Οικονομική Σχολή που είχε θέσει ως πρώτη επιλογή, την ΑΣΟΕΕ (ΟΠΑ), με εναλλακτική
το Πανεπιστήμιο Πειραιά.
Αναφερόμενος στην προετοιμασία του, υπογράμμισε ότι η διαδικασία των Πανελλαδικών απαιτεί συστηματικό διάβασμα, αλλά και ισορροπία, σημειώνοντας πως δεν είναι απαραίτητο να «κοπούν όλες οι δραστηριότητες», καθώς η αποφόρτιση βοηθά στη συγκέντρωση και την απόδοση. «Οι Πανελλαδικές είναι μαραθώνιος και όχι σπριντ», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο άγχος της περιόδου των εξετάσεων, το οποίο χαρακτήρισε φυσιολογικό αλλά διαχειρίσιμο, επισημαίνοντας πως το «κλειδί» είναι η καθαρή σκέψη και η ψυχραιμία.
Ο νεαρός επιτυχών αποκάλυψε ότι το μήνυμα για τα αποτελέσματα τον βρήκε την ώρα της εργασίας του, περίπου στη 1 το μεσημέρι, περιγράφοντας τη στιγμή ως έντονα χαρούμενη και δικαίωση της πολύμηνης προσπάθειας.
Για το μέλλον του, δήλωσε πως προς το παρόν δεν έχει καταλήξει σε εξειδίκευση ή σχέδια για το εξωτερικό, υπογραμμίζοντας ότι προτεραιότητά του είναι να ολοκληρώσει τις σπουδές του και να εξερευνήσει σταδιακά τις επιλογές του.

Aκούστε τον Κωνσταντίνο Παναγιωτίδη:

Ο Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης στον TOP FM: «Άφησα το μπάσκετ για το διάβασμα»


Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό topfm και τη δημοσιογράφο Ρένα Βενιανάκη, ο Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης, μαθητής που συγκέντρωσε 19.000 μόρια στις πανελλαδικές εξετάσεις και εισάγεται στη σχολή της επιλογής του, μίλησε για την επιτυχία του και τη διαδρομή μέχρι το αποτέλεσμα.
Ο νεαρός υποψήφιος, δεχόμενος τα συγχαρητήρια για την επίδοσή του, ανέφερε ότι προέρχεται από το ΓΕΛ Ιαλυσού και εξήγησε πως η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα απαιτητική. Όπως σημείωσε, η προετοιμασία του ήταν επίπονη και μακρά, με σημαντικές προσωπικές θυσίες, καθώς περιόρισε τον
ελεύθερο χρόνο του και εγκατέλειψε ακόμη και το μπάσκετ που ασχολούνταν επί χρόνια.
Ο ίδιος περιέγραψε τη στιγμή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ως ανακουφιστική, τονίζοντας ότι επρόκειτο για την επιβράβευση μιας πολυετούς προσπάθειας. «Ήταν η χαρά ότι πέτυχα τον πρώτο μεγάλο στόχο μου», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η συγκίνηση των γονιών του ήταν έντονη και απόλυτα κατανοητή.
Αναφερόμενος στα επόμενα βήματά του, ο Κωνσταντίνος σημείωσε ότι αρχικός στόχος του ήταν η Φαρμακευτική, ωστόσο πλέον εξετάζει σοβαρά και την επιλογή της Ιατρικής, καθώς τα μόριά του δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικήσει υψηλόβαθμες σχολές, ενδεχομένως και στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.
Κλείνοντας, ανέφερε ότι δεν έχει ακόμη συνειδητοποιήσει πλήρως τη φοιτητική του ιδιότητα, ενώ εξέφρασε ικανοποίηση για τις επιδόσεις και των συμμαθητών και φίλων του, οι περισσότεροι από τους οποίους, όπως είπε, είχαν επίσης πολύ καλή πορεία στις εξετάσεις.

Related Articles

Back to top button
advanced-floating-content-close-btn