Στα αζήτητα του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης η “Αριάδνη”
Στα αζήτητα του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης του Δήμου Ρόδου, βρίσκεται η Αριάδνη, η διαδραστική ξεναγός, η οποία αποτελεί τμήμα του έργου «Μητρότητα» του εικαστικού Γιώργου Σικελιώτη, που συγκαταλέγεται στη συλλογή του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου. Μέχρι και τον περασμένο Ιανουάριο, η Αριάδνη με το δικό της τρόπο, καλωσόριζε τους επισκέπτες στην είσοδο του Μουσείου, και τους παρείχε χρήσιμες πληροφορίες κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους.
Όμως με την αλλαγή της διοίκησης του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης, η Αριάδνη «κρύφτηκε» στο υπόγειό του, επειδή αποτέλεσε δράση της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Στους τρεις μήνες που εγκαταστάθηκε, έτυχε αποδοχής από την τοπική κοινωνία και προσέλκυσε το ενδιαφέρον της.
«Το κορίτσι που ξέφυγε από τον πίνακα», όπως ονομαζόταν έγινε σημείο αναφοράς του Μουσείου, και εντασσόταν στο πλαίσιο της χρήσης των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών για τη διάσωση, τεκμηρίωση, ανάδειξη και ψηφιοποίηση των 1.500 έργων που ανήκουν στη συλλογή του, με χρηματοδότηση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Όμως η νέα διοίκηση του Μουσείου έκρινε σκόπιμο, για λόγους που η ίδια γνωρίζει να αποσύρει την Αριάδνη, και δεν μπήκε καν στον κόπο να ενημερώσει τους πολίτες του νησιού μας για την απόφασή της αυτή.
Άλλωστε είναι γνωστό πως το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου, πνέει τα λοίσθια, λόγω της κόντρας που υπάρχει μεταξύ της προέδρου του Σουζάνας Καρδούλια, και της ειδικής συνεργάτιδας του Αλέξανδρου Κολιάδη σε θέματα πολιτισμού Πόλυς Χατζημάρκου.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας, ο εμφύλιος πόλεμος που έχει ξεσπάσει μεταξύ της Σουζάνας Καρδούλια και της Πόλυς Χατζημάρκου, οδηγεί στον κατήφορο την λειτουργία του Μουσείου, το οποίο πληρώνει την προσωπική τους κόντρα.