Ευαγγελίστρα Λαουντού στον topfm: «Ο πήχης είναι πολύ ψηλά, αλλά θα δουλέψω σκληρά για τους Λειψούς» (ηχητικό)

Ακούστε εδώ:
Της Ρένας Βενιανάκη
Με μια ματιά:
Συνέχιση έργου: Η Ευαγγελίστρα Λαουντού δεσμεύτηκε να συνεχίσει το έργο του Φώτη Μάγκου με σκληρή εργασία και τιμιότητα.
Άμεσες προτεραιότητες: Πρώτος στόχος είναι η καταγραφή των τοπικών αναγκών και η ολοκλήρωση όλων των εν εξελίξει έργων.
Στενή συνεργασία: Η δήμαρχος προσδοκά ισχυρή στήριξη από το Υπουργείο Ναυτιλίας και τον πρώην δήμαρχο Λειψών.
Ισχυρός συμβολισμός: Η εκλογή της ξεχωρίζει, καθώς αποτελεί μία από τις μόλις δύο γυναίκες δημάρχους στα Δωδεκάνησα.
Η ανάληψη των καθηκόντων και η δέσμευση της νέας δημάρχου
Την αποφασιστικότητά της να συνεχίσει το έργο της δημοτικής αρχής με συνέπεια και σκληρή δουλειά εξέφρασε η νέα δήμαρχος Λειψών, Ευαγγελίστρα Λαουντού, μιλώντας στον topfm και τη Ρένα Βενιανάκη, λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της. Η κ. Λαουντού αναγνώρισε το σημαντικό έργο που άφησε πίσω του ο προκάτοχός της, Φώτης Μάγγος, τονίζοντας ότι ο πήχης έχει τεθεί ιδιαίτερα ψηλά. «Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δουλέψω πάρα πολύ σκληρά, όπως έκανε και ο ίδιος, με την τιμιότητα που τον χαρακτήριζε. Θα ακολουθήσω τα βήματά του ώστε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα για τον τόπο μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Οι άμεσες προτεραιότητες και ο σχεδιασμός των έργων
Η νέα δήμαρχος, η οποία μέχρι πρόσφατα υπηρετούσε ως αντιδήμαρχος, σημείωσε ότι άμεση προτεραιότητά της είναι να αποκτήσει πλήρη εικόνα για την κατάσταση του Δήμου, τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και την πορεία των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη. Όπως είπε, μετά την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας και την καταγραφή των αναγκών των πολιτών, θα καθοριστούν οι επόμενες προτεραιότητες της δημοτικής αρχής. «Προτεραιότητα αποτελεί η ολοκλήρωση των έργων που ήδη υλοποιούνται και στη συνέχεια θα μπουν οι βάσεις για νέα έργα και παρεμβάσεις», υπογράμμισε.
Η συνεργασία με την κεντρική διοίκηση
Αναφερόμενη στη συνεργασία με την κεντρική διοίκηση, η κ. Λαουντού εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πρόσφατη παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, στους Λειψούς, κάνοντας λόγο για ένα θετικό δείγμα συνεργασίας. Παράλληλα, δήλωσε βέβαιη ότι θα έχει τη στήριξη τόσο του υπουργείου όσο και του πρώην δημάρχου Φώτη Μάγγου, ο οποίος πλέον υπηρετεί από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο ξεχωριστός συμβολισμός της θητείας
Η Ευαγγελίστρα Λαουντού αποτελεί μία από τις δύο γυναίκες δημάρχους στα Δωδεκάνησα, γεγονός που, όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια της συνέντευξης, προσδίδει ιδιαίτερο συμβολισμό στη νέα της θητεία.




