ΕλλάδαΡόδοςΤουρισμός
Trending

Καλλιόπη Ξυνοπούλου στον topfm: «Μειωμένη κατά 10% η κίνηση από τη βόρεια Ελλάδα προς τη Ρόδο – Ο εσωτερικός τουρισμός επέστρεψε στα, προ του covid, ποσοστά» (ηχητικό)

Του Στέλιου Σαρέσκου

Τα 40 χρόνια παρουσίας της στον κλάδο του ελληνικού τουρισμού, γιόρτασε η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia-Hotelia, η μεγαλύτερη που γίνεται στη χώρα και διοργανώνεται κάθε χρόνο στη Θεσσαλονίκη, φιλοξενώντας εκατοντάδες εκθέτες απ’  όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό και επαγγελματίες του τουρισμού και του ξενοδοχειακού εξοπλισμού.

Στην εκδήλωση παρέστησαν μεταξύ άλλων, ο Ευρωπαίος Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας και η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη.

Η Καλλιόπη Ξυνοπούλου, πρόεδρος της Ένωσης τουριστικών γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, η πρώτη γυναίκα στα χρονικά της Ένωσης που εκλέχτηκε στη θέση της προέδρου, μίλησε στον topfm και στην εκπομπή «Ρόδος είναι και γυρίζει» για την Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, για τον απολογισμό της φετινής σεζόν στον εσωτερικό τουρισμό αλλά και την επισκεψιμότητα που είχε η Ρόδος από τη Βόρεια Ελλάδα.

«Ο κόσμος αγκάλιασε τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της Θεσσαλονίκης»

«Όλα κύλησαν με επιτυχία και μόνο θετικά είναι τα συμπεράσματα από το τριήμερο των εργασιών στην ‘Έκθεση.  Έγιναν πολλές εποικοδομητικές συζητήσεις για τη σεζόν που πέρασε και γι’   αυτή που έρχεται, υπήρξαν σημαντικές συνεργασίες και μεγάλη συμμετοχή του κοινού. Μόνο την τελευταία μέρα, προφανώς γιατί ήταν Κυριακή, ήταν λιγότερος ο κόσμος που προσήλθε»

«Η ταμπέλα… όλα τα νησιά είναι πανάκριβα, κράτησε τους Ελληνες μακριά από πολλούς προορισμούς»

«Η αλήθεια είναι ότι η χρονιά που πέρασε είχε πολλά σκαμπανεβάσματα. Είχε πολλές κενές περιόδους, κυρίως τον Ιούλιο αλλά και στις αρχές Αυγούστου, κάτι που μας έκανε εντύπωση. Υπάρχει διαφορετική εξήγηση για το incoming απ’  ότι για το outgoing. Ο Έλληνας φοβήθηκε να ταξιδέψει στα ελληνικά νησιά τη σεζόν που πέρασε γιατί επηρεάστηκε από τη φιλολογία περί ακρίβειας στους περισσότερους προορισμούς»

«Η Ρόδος, η Κρήτη και η Κέρκυρα επηρεάστηκαν περισσότερο …»

«Από τη μία ισχύει, για κάποια νησιά ότι αποτελούν πολύ ακριβό προορισμό, λόγω του υψηλού κόστους της μετακίνησης αλλά αναπτύχθηκε μια παρόμοια φημολογία για όλα τα νησιά που έφθασε στα όρια της υπερβολής. Έτσι, η «μπάλα» πήρε και την Κρήτη, και τη Ρόδο και την Κέρκυρα, όπου τα ποσοστά επισκεψιμότητας, συγκριτικά με την προηγούμενη σεζόν, στον εσωτερικό τουρισμό, φέτος ήταν χαμηλότερα…  Από τη Βόρεια Ελλάδα προς τη Ρόδο, η κίνηση ήταν μειωμένη κατά 10% συγκριτική με πέρσι»

«Ο εσωτερικός τουρισμός επέστρεψε φέτος στα, προ του covid, ποσοστά»

«Στη γενική εικόνα είχαμε πτώση της τάξης του 15% έως και 20%. Αυτά τα ποσοστά, μετά την αυξητική τάση των προηγούμενων χρόνων, είχαμε να τα δούμε από την προ covid εποχή. Ο μήνας που έκανε τη διαφορά ήταν ο Οκτώβριος. Κι αυτό ισχύει και για τη Ρόδο. Σε όλη τη διάρκεια του μήνα, είχε πολλά γκρουπ σε πολλές περιοχές και πολλά συνέδρια»

«Η Ρόδος υποχώρησε στις εκδρομές των Χριστουγέννων, παραμένει κορυφαία επιλογή για το Πάσχα»

«Η Ρόδος, ως προορισμός, έχει υποχωρήσει στις επιλογές των σχολείων για τις εκδρομές των εορτών. Παλαιότερα αποτελούσε την πρώτη επιλογή. Τώρα, έχει προτεραιότητα η Κρήτη, ακολουθεί η Κέρκυρα και μετά έρχεται η Ρόδος. Όμως, για το Πάσχα, η Ρόδος παραμένει ο Νο 1 προορισμός, στον εσωτερικό τουρισμό και σε αυτό βοηθάει και το γεγονός ότι είναι πολύ κοντά η Σύμη με το μοναστήρι του Πανορμίτη»

Ακούστε τις δηλώσεις της Καλλιόπης Ξυνοπούλου (ηχητικό):

Σχετικές Ειδήσεις

Back to top button