
Σημαντική πρωτοβουλία προβολής της Ρόδου στην τουρκική αγορά υλοποιήθηκε στις αρχές Ιουλίου, με τη φιλοξενία πέντε Τούρκων influencers και δημοσιογράφων στο νησί, στο πλαίσιο ταξιδιού εξοικείωσης (press trip) που οργανώθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, σε συνεργασία με το Τμήμα Τουρισμού του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη.
Η δράση πραγματοποιήθηκε με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής παρουσίας της Ρόδου στη γείτονα χώρα, αλλά και την υποστήριξη της νέας απευθείας αεροπορικής γραμμής Κωνσταντινούπολη – Ρόδος της Aegean Airlines, η οποία συνιστά στρατηγικής σημασίας σύνδεση μεταξύ των δύο περιοχών.
Οι φιλοξενούμενοι, που διέμειναν στο νησί από τις 3 έως τις 8 Ιουλίου, είναι επιδραστικά πρόσωπα στον χώρο των μέσων ενημέρωσης, της γαστρονομίας, του τουρισμού και του lifestyle στην Τουρκία, με ισχυρή παρουσία στα social media.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, γνώρισαν από κοντά την πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της Ρόδου, περιηγήθηκαν στην Παλιά Πόλη, απόλαυσαν τις φυσικές ομορφιές του νησιού και γνώρισαν τη ντόπια γαστρονομία μέσα από επιλεγμένες γευστικές εμπειρίες. Δεν έλειψαν οι στιγμές διασκέδασης, με τη νυχτερινή ζωή της Ρόδου να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Ιδιαίτερη στιγμή του ταξιδιού αποτέλεσε η μονοήμερη εκδρομή στη Σύμη, με τους συμμετέχοντες να εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους για τη γραφικότητα και την αυθεντικότητα του νησιού.
Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με θετικές εντυπώσεις και άμεσες δημοσιεύσεις σε τουρκικά μέσα και διαδικτυακές πλατφόρμες, συμβάλλοντας στην προβολή της Ρόδου και της Σύμης ως ποιοτικών και πολυδιάστατων προορισμών για το τουρκικό ταξιδιωτικό κοινό.