ΡόδοςΤουρισμός

Ρόδος: Αλλάζουν τα δημογραφικά των επισκεπτών – Ποιες είναι οι ανερχόμενες αγορές

Tη δυναμική αλλαγή στα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών της Ρόδου αναδεικνύει ανάλυση της Panadvert.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η συνολική ζήτηση για καταλύματα στη Ρόδο παρουσίασε μείωση της τάξης του 3,54% το 2024 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αυτό προκύπτει από την ανάλυση άνω του 1,6 εκατομμυρίου αναζητήσεων στη Google και δεδομένων της ζήτησης από 1.133 ξενοδοχεία του νησιού.

Τα δεδομένα, ωστόσο, αποκαλύπτουν μια σημαντική αναδιάταξη των βασικών διεθνών αγορών, με μια σημαντική αποδυνάμωση του ενδιαφέροντος από ορισμένες από τις παραδοσιακές βασικές αγορές της Ρόδου.

Ειδικότερα:

  • Το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε μείωση 7,57%,
  • Η Γερμανία και η Ελλάδα παρουσίασαν μείωση 5,18% και 9,67% αντίστοιχα.
  • Η ιρλανδική αγορά παρουσιάζει αξιοσημείωτη αύξηση 32,4% στη ζήτηση για καταλύματα στη Ρόδο το 2024, σηματοδοτώντας μια πολλά υποσχόμενη νέα πηγή τουρισμού για το νησί.
  • Επιπλέον, το ενδιαφέρον από το Ισραήλ αυξήθηκε κατά 14,4% την ίδια περίοδο.

 Η μελέτη ανέδειξε, επίσης, τους κορυφαίους “παίκτες” της φιλοξενίας στη Ρόδο για το 2024. Πρώτο στη λίστα βρίσκεται το Rodos Palace Hotel, το οποίο κυριάρχησε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με εντυπωσιακή κορύφωση τους καλοκαιρινούς μήνες, ακολουθούμενο από το Princess Andriana Resort & Spa – Ultra All-Inclusive και το Mitsis Selection Alila.

Η συνολική λίστα διαμορφώθηκε ως εξής:

1. Rodos Palace Hotel

2. Princess Andriana Resort & Spa – Ultra All-Inclusive

3. Mitsis Selection Alila

4. Mitsis Rodos Maris

5. Mitsis Rodos Village

6. Lindos Imperial Resort & Spa

7. Olympic Palace Hotel

8. Atlantica Imperial Resort – Adults Only

9. Atlantica Aegean Blue

10. Amada Colossos Resort

Ένα από τα πιο σημαντικά ευρήματα της ανάλυσης, τέλος, είναι η εξαιρετική απόδοση του προσωπικού στη φιλοξενία της Ρόδου. Με μέσο όρο βαθμολογίας 9,17 από περισσότερες από 188.000 κριτικές των επισκεπτών, η φήμη του νησιού για την εξαιρετική εξυπηρέτηση και τη θερμή φιλοξενία παραμένει βασικό πλεονέκτημα και πόλος έλξης για τους διεθνείς επισκέπτες.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της ανάλυσης ο CEO της Panadvert, Στέλιος Γιαννάτος δήλωσε:

“Η συνεχής παρακολούθηση των δεδομένων είναι υψίστης σημασίας για εμάς. Μας επιτρέπει να εντοπίζουμε έγκαιρα τις αλλαγές στις αγορές και τις συμπεριφορές των επισκεπτών, προσαρμόζοντας ανάλογα τη στρατηγική και τη στόχευσή μας. Πλέον, οι αναλύσεις μας δεν περιορίζονται μόνο σε ποσοτικά δεδομένα, αλλά ενσωματώνουν και ποιοτικά στοιχεία, όπως ο μέσος όρος των κριτικών, προσφέροντας μια ολιστική εικόνα. Αυτή η προσέγγιση μας δίνει τη δυνατότητα να εντοπίζουμε τα δυνατά σημεία του προορισμού, όπως η εξαιρετική φιλοξενία στη Ρόδο, και να προσαρμοζόμαστε δυναμικά στις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται.”

 (*) Η Panadvert είναι ένα βραβευμένο boutique marketing agency με εξειδίκευση στο performance και data-driven marketing, social media marketing & management και content production στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

ΠΗΓΗ:tornosnews.gr

Σχετικές Ειδήσεις

Back to top button