H εταιρεία Crowdstrike ζητά «βαθιά συγγνώμη» από όλο τον πλανήτη για το ψηφιακό χάος που προκάλεσε
Το αφεντικό της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike ζητά συγγνώμη για το χάος που προκάλεσε η ελαττωματική ενημέρωση του λογισμικού σε ηλεκτρονικά συστήματα.
Ο CEO της Crowdstrike, Tζορτζ Kουρτζ, σε συνέντευξή του στο αμερικανικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο NBC News, απολογήθηκε δημόσια για την αναστάτωση που προκάλεσε η ενημέρωση του λογισμικού της εταιρείας.
«Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που προκαλέσαμε στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάστηκε από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», είπε ο Κουρτζ.
Σφάλμα σε ενημέρωση λογισμικού προκάλεσε το χάος σε ηλεκτρονικά συστήματα
Στη συνέντευξή του, ο επικεφαλής της Crowdstrike επανέλαβε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από ένα σφάλμα στην ενημερωμένη έκδοση που έπληξε τα λειτουργικά συστήματα της Microsoft.
«Γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα και το έχουμε επιλύσει», λέει.
«Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να επανέλθουν όλα σε λειτουργία για τους χρήστες;» ρωτήθηκε, απαντώντας: «Μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για ορισμένα συστήματα που απλώς δεν αποκαθίστανται αυτόματα, αλλά είναι αποστολή μας να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης θα έχει ανακάμψει πλήρως».
Πηγή: iefimerida.gr