ΕπικαιρότηταΛειψοι

Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος στον topfm: “H εταιρεία του ΣΑΟΝΗΣΟΣ έφυγε κακήν κακώς απ’ όπου κι αν πέρασε” (ηχητικό)

«Η άπνοια της Τρίτης μας γλίτωσε από τα χειρότερα. Θα μπορούσαν οι άνεμοι να το πάνε στα τουρκικά παράλια»

Επιστολή για υποβάθμιση σύνδεσης των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου και Σάμου, απέστειλαν προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη έξι δήμαρχοι της περιοχής, μετά και τη βλάβη που παρουσιάστηκε στο Επιβατηγό-Οχηματαγωγό  “ΣΑΟΝΗΣΟΣ” το οποίο  ακινητοποιήθηκε μεσοπέλαγα, βόρεια της Λέρου και πριν καταπλεύσει στο λιμάνι των Λειψών.

Στην επιστολή γίνεται λόγος για «συστηματική  αμέλεια  της εταιρείας όσον αφορά στη συντήρηση των πλοίων της, αλλά και πλημμελή έλεγχο των αρμόδιων υπηρεσιών κατά τη διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του».

Η επιστολή συντάχθηκε από τον δήμαρχο Λειψών Φώτη Μάγγο και συνυπογράφεται από τους δημάρχους Καλύμνου Γιάννη Μαστροκούκο, Λέρου Τιμόθεο Κωττάκη, Πάτμου Νικήτα Τσαμπαλάκη, Ανατολικής Σάμου Παρασκευά Παπαγεωργίου, Δυτικής Σάμου Θεμιστοκλή Παπαθεοφάνους.

«Πώς είναι δυνατόν να θεωρούν κάποιοι μέσα στο υπουργείο, πως επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα κάθε φορά, μπορούν να πετύχουν διαφορετικό αποτέλεσμα;  Κύριοι, πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας. Ο σεβασμός προς τους ανθρώπους της ακριτικής Ελλάδας επιβάλλει σήμερα κιόλας, τη λήψη γενναίων  αποφάσεων», προστίθεται στην επιστολή.

«Η εταιρεία, μας δημιούργησε πρόβλημα και με τα τρία πλοία της. Μάθαμε ότι έφυγε  κακήν – κακώς από όπου κι αν πέρασε τα προηγούμενα χρόνια, από τις αντιδράσεις των φορέων και των κατοίκων, για την ασυνέπεια και την προχειρότητα που έδειχνε. Όλα αυτά μας δίνουν την αίσθηση ότι γυρίσαμε δεκαετίες πίσω».

Ο δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος μίλησε στον topfm1024 και στην εκπομπή «Ρόδος είναι και γυρίζει», για το νέο σοβαρό περιστατικό με την ακινητοποίηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού ΣΑΟΝΗΣΟΣ λόγω βλάβης βόρεια της Λέρου, και το οποίο ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά παρόμοιων συμβάντων με πλοία της ίδιας εταιρείας.

«Μιλάμε για μια πολύ σημαντική γραμμή για την εμπορική και τουριστική δραστηριότητα των νησιών. Ενώνει το Βόρειο με το Νότιο Αιγαίο. Μίλησα με τον υπουργό που βρίσκεται στην Ινδία, με διαβεβαίωσε ότι έχει δώσει εντολή να βρεθεί η καλύτερη λύση με το πιο ασφαλές πλοίο. Είναι πολύ πιθανό να συναντηθούμε την Παρασκευή με σκοπό να δοθεί άμεση λύση».

«Είναι ήδη αργά. Όσο μένουμε σε συζητήσεις ο κόσμος συνεχίζει και ταλαιπωρείται. Έχει το δικαίωμα ο υπουργός να τους κηρύξει έκπτωτους και να το αναθέσει σε εταιρεία η οποία διαθέτει πλοίο, και έχει περάσει όλους τους ελέγχους αξιοπλοΐας», τόνισε ο κ. Μάγγος που αναφέρθηκε στα προηγούμενα περιστατικά:

«Φέτος, για πρώτη φορά στο διαγωνισμό μπήκε η εταιρεία ΣΑΟΣ, με τα πλοία ΣΤΑΥΡΟΣ και ΣΑΟΝΗΣΟΣ. Στο 4ο ή 5ο δρομολόγιο, πριν από 15 μέρες, το ΣΤΑΥΡΟΣ που ήταν το πλοίο αντικατάστασης, έχασε το τιμόνι. Εμείς που ξέρουμε δεν θεωρήσαμε το γεγονός τυχαίο. Ήρθε το κανονικό πλοίο και στο πρώτο δρομολόγιο έμεινε πάλι έξω από τους Λειψούς, και αφού έγινε επισκευή, στη συνέχεια σταμάτησε έξω από την Πάτμο, με αποτέλεσμα να έχει τρεις ώρες καθυστέρηση. Στο επόμενο δρομολόγιο, έρχεται με καθυστέρηση στη Λέρο και μένει οριστικά έξω από τους Λειψούς. Ο κόσμος μπήκε στο πλοίο στις 6 το πρωί και πάτησε στεριά στις 10.30 το βράδυ… Σκεφτείτε την ταλαιπωρία αλλά και τον κίνδυνο που υπήρχε να σύρουν το πλοίο οι άνεμοι προς τα παράλια της Τουρκίας. Ευτυχώς χθες είχε άπνοια».

Καταλήγοντας, ο δήμαρχος Λειψών σχολίασε:

«Η ίδια εταιρεία είχε και το ΖΕΦΥΡΟΣ. Μας παράτησε σύξυλους με το πλοίο να είναι αυτή τη στιγμή παρατημένο σε ένα οικόπεδο στην Κάλυμνο. Δικαίως ο πολίτης αναρωτιέται κάποια στιγμή, πού πάνε τα λεφτά του ελληνικού κράτους γιατί η συγκεκριμένη γραμμή θα κοστίσει συνολικά, ετησίως, γύρω στα 5 εκατ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή από τα πέντε πλοία που προσεγγίζουν την περιοχή μας, έχουμε μόνο δύο».

Ακούστε τις δηλώσεις του κ. Φ. Μάγγου:

Σχετικές Ειδήσεις

Back to top button