ΡόδοςΤοπικές ειδήσεις
Trending

Αγνή Καραβόλια στον topfm: «Μένουν εκτεθειμένοι 20.000 άνθρωποι στην Ιαλυσό – Το κατάστημα δεν είχε διανομέα από τις αρχές του 2025»

Του Στέλιου Σαρέσκου

Τεράστια αναστάτωση έχει προκαλέσει στη Ρόδο η απόφαση της διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) να κλείσουν ακόμα δύο καταστήματα, στα Αφάντου και στην Ιαλυσό, συρρικνώνοντας δραματικά τα σημεία εξυπηρέτησης των πολιτών στο νησί και οδηγώντας σε αδιέξοδο μεγάλες, σε πληθυσμό, Κοινότητες.

Η απόφαση για το κλείσιμο των δύο καταστημάτων, τα οποία περιλαμβάνονται στα συνολικά 200 που έλαβαν σήμερα (30/10) παρόμοια ειδοποίηση, κοινοποιήθηκε στις Κοινότητες Αφάντου και Ιαλυσού ενώ παράλληλα, για τη διακοπή της λειτουργίας τους, ενημερώθηκαν και οι υπάλληλοι.

Για το σοβαρό αντίκτυπο που έχει η παραπάνω απόφαση στην εξυπηρέτηση του κοινού, μίλησε στον topfm και στην εκπομπή «Ρόδος είναι και γυρίζει» η Αγνή Καραβόλια, πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ιαλυσού

«Μας προκαλεί μεγάλη ανησυχία η απόφαση των ΕΛΤΑ»

«Είναι μια απόφαση που, πέρα από τη στεναχώρια, μας προκαλεί μεγάλη ανησυχία. Πριν από λίγη ώρα λάβαμε την επίσημη επιβεβαίωση από τη διοίκηση των ΕΛΤΑ ενώ μας ενημέρωσε και η προϊσταμένη του καταστήματος ότι σήμερα (30/10) θα είναι η τελευταία μέρα λειτουργίας του. Έγιναν όλα πολύ ξαφνικά και δεν έχουμε καν το χρόνο να εξετάσουμε οτιδήποτε μπορεί να σωθεί…»

«Το κατάστημα δεν είχε διανομέα από τις αρχές του 2025 – Λογαριασμοί έφθαναν στον παραλήπτη μετά από εβδομάδες…»

«Η Ιαλυσός έχει 20.000 κατοίκους και καταλαβαίνετε ότι όλος αυτός ο κόσμος μένει στον «αέρα». Η περιοχή μένει εκτεθειμένη και η απόφαση έρχεται να μεγαλώσει την ταλαιπωρία των κατοίκων που ήταν ήδη επιβαρυμένοι από τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματος. Από τις αρχές του 2025, δεν υπήρχε καν ταχυδρόμος! Επιχειρήσαμε πολλές φορές να έρθουμε σε συνεννόηση με τη διοίκηση αλλά μάταια… Ήταν δύσκολα τα πράγματα με μόνο ένα διανομέα, σκεφτείτε με κανέναν… Τόσα γράμματα, τόσοι λογαριασμοί, καθυστερούσαν επί εβδομάδες ή και μήνες να φθάσουν στους παραλήπτες. Άτομα μεγάλης ηλικίας που δεν μπορούν να μετακινηθούν, ήταν αδύνατον να παραλάβουν δέματα ή ότι άλλο ογκώδες αντικείμενο χρειαζόταν να μεταφερθεί»

«Ο κόσμος έχανε την υπομονή του με τις ουρές που σχηματίζονταν και έφευγε…»

«Τι να κάνει το προσωπικό, με τόσο κόσμο που έπρεπε να εξυπηρετήσει… Αρχικά ήταν πέντε υπάλληλοι, μετά έμειναν τρεις… Ένα πραγματικό κομφούζιο. Οι ουρές ήταν ατελείωτες και, κάποια στιγμή, ο κόσμος έχανε την υπομονή του και έφευγε… Το κοντινότερο κατάστημα είναι αυτό της Ρόδου αλλά, απ’ ότι γνωρίζω, και εκεί ταλαιπωρείται πολύ ο κόσμος»

«Εξετάζουμε προτάσεις, ως Κοινότητα, αλλά δεν ξέρω αν είναι υλοποιήσιμες»

«Προσπαθούμε εδώ και λίγες ώρες να βρούμε εναλλακτικές, να κάνουμε κάποια συμφωνία, ως Κοινότητα αλλά δεν είναι εύκολο. Υπάρχει μια σκέψη να παραλαμβάνουμε εμείς, να γίνεται μια διανομή την εβδομάδα, όμως όλα αυτά είναι σκέψεις, προτάσεις που δεν ξέρω, αυτή τη στιγμή, αν είναι υλοποιήσιμες. Η μετάβαση θα είναι πολύ δύσκολη»

Ακούστε τις δηλώσεις της Αγνής Καραβόλια (ηχητικό):

Σχετικές Ειδήσεις

Back to top button