ΡόδοςΤουρισμός
Trending

Άντα Καραγιάννη στον topfm: “Λίγο πάνω από την περυσινή θα είναι η φετινή τουριστική σαιζόν αν δεν συμβεί κάτι απρόοπτο – Να απαιτούμε για να γίνονται πράγματα” (ηχητικό)

Της Ρένας Βενιανάκη

Η Άντα Καραγιάννη, ξενοδόχος, άνθρωπος που γνωρίζει πολύ καλά τα του ροδιακού τουρισμού μίλησε σήμερα στον topfm και τη Ρένα Βενιανάκη για την τουριστική κίνηση, για τη γκρίνια από επιχειρηματίες για χαμηλές εισπράξεις αλλά και για αυτά που πρέπει να αλλάξουν και που όλοι εμείς ως δήμος που είμαστε πρέπει να το απαιτούμε.
Η κ. Άντα Καραγιάννη για την φετινή τουριστική κίνηση η πρόβλεψη της είναι, ότι θα κυμανθεί στα περυσινά επίπεδα, ίσως λίγο πιο πάνω: «Τα πράγματα δεν είναι άσχημα, για κάποιους είναι αρκετά καλά, αλλά αυτό που συνοδεύει την κατάσταση στον τουρισμό φέτος είναι ότι απαιτείται  πάρα πολύ προσπάθεια. Υπάρχει αβεβαιότητα γιατί επηρεαζόμαστε από όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας και από όλα όσα συμβαίνουν και στον τόπο μας, βεβαίως. Και πιστεύω ότι αυτή η σεζόν θα βγει, όπως ακριβώς το είχαν πει από την αρχή, λίγο πάνω από την περσινή, χωρίς θεαματικές αλλαγές.
Φαίνεται ότι θα ξεπεράσουμε τα 3 εκ. επισκέπτες αν δεν συμβεί κάτι το οποίο θα αναχαιτίσει τη ροή των πωλήσεων. Υπήρχαν πάρα πολύ καλές προκρατήσεις μέσα στο χειμώνα, οι οποίες κατά κάποιο τρόπο κλειδώνουν ένα αποτέλεσμα και έτσι ένας μεγάλος αριθμός από τα δωμάτια τα οποία υπάρχουν στο νησί είναι επιβεβαιωμένα και κοιτάζει κάθε επιχείρηση πώς
να καλύψει το υπόλοιπο των δωματίων της. Οπότε, κατά τη γνώμη μου, ναι, έχει πιθανότητες και δυνατότητες να το καλύψει, εφόσον όλα κυλάνε όπως είμαστε σήμερα».
Η κ. Άντα Καραγιάννη σχολίασε τα όσα ακούγονται για τις οικονομικές δυνατότητες των φετινών τουριστών που κάποιοι από τους επιχειρηματίες δεν τις βρίσκουν καλές: «Εγώ θα έλεγα ότι είναι αξιοπρεπέστατοι οι πελάτες που μας έρχονται μπορεί να μην είναι το πιο υψηλό επίπεδο αλλά
είναι αξιοπρεπέστατοι που σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι γιατί έχουν μια καλή συμπεριφορά, κόσμια συμπεριφορά, καλές ανθρώπινες σχέσεις με το προσωπικό και η εμπειρία μου είναι περισσότερη από τα ξενοδοχεία.  Υπάρχει οικονομικά η ύφεση που τους έχει αγγίξει και το πακέτο των διακοπών μπορεί να μας φαίνεται εμάς ότι δεν καταναλώνουν αλλά ήδη έχουν ξοδέψει ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσό. Από εκεί και ύστερα εξαρτάται και από εμάς τι τους πουλάμε, αν τους πουλάμε όλοι το ίδιο δεν θα αγοράσουν. Όλο αυτό έχει να κάνει με το τι προσφέρουμε εμείς. Το βλέπουμε στα εστιατόρια, εκεί που υπάρχει αυθεντικότητα, αυτά τα μαγαζιά πηγαίνουν καλά. Στην αγορά της Ρόδου είναι δύσκολο ο τουρίστας και αυτός να έχει πρόσβαση λόγω του παρκιν. Επίσης, αν παρατηρήσουμε τον τόπο μας, θα δούμε την καλαισθησία που του λείπει και τι θα μπορούσε να κάνει ο καθένας μας στο δικό του κομμάτι να παρακινήσει. Και μετά, εμείς είμαστε ο Δήμος που θα πρέπει να μιλήσουμε στους τοπικούς άρχοντες και να πούμε «Θα θέλαμε αυτό να γίνει ένα καλύτερο πάρκο με σκιά για να μπορούν τώρα στη ζέστη να κάθονται οι τουρίστες όπως και εμείς».

Ακούστε την κ. Καραγιάννη:

Σχετικές Ειδήσεις

Back to top button