ΡόδοςΤοπικές ειδήσεις

Επικαιροποίηση στοιχείων ζητάει η ΔΕΥΑΡ από τους καταναλωτές

Στην επικαιροποίηση των στοιχείων τους στη ΔΕΥΑΡ θα πρέπει να προχωρήσουν οι καταναλωτές σε εφαρμογή σχετικής απόφασης που πήρε πρόσφατα ομόφωνα η διοίκηση της Eπιχείρησης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της βελτίωσης της εξυπηρέτησης των καταναλωτών και της ορθής λειτουργίας των μητρώων της ΔΕΥΑΡ, κρίνεται απαραίτητο να διασφαλίζεται ότι τα στοιχεία των καταναλωτών που συναλλάσσονται με την επιχείρηση είναι επικαιροποιημένα.

Ως εκ τούτου, για την υποβολή οποιασδήποτε αίτησης από καταναλωτή προς τη ΔΕΥΑΡ (όπως αιτήσεις για διακοπή ή επανασύνδεση παροχής, αλλαγή ονόματος, διακανονισμό οφειλών, έκδοση βεβαιώσεων, κ.λπ.), απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προηγούμενη επικαιροποίηση των στοιχείων του καταναλωτή (ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., στοιχεία επικοινωνίας), εφόσον δεν έχουν ήδη υποβληθεί ή έχουν μεταβληθεί.

Η παραπάνω διαδικασία θα συμβάλει:

• στην ορθότερη καταγραφή και διαχείριση των στοιχείων των καταναλωτών,
• στη μείωση λαθών και καθυστερήσεων κατά την επεξεργασία αιτημάτων,
• και στη διευκόλυνση της επικοινωνίας της ΔΕΥΑΡ με τους πολίτες. 

Σχετικές Ειδήσεις

Back to top button