
Τιμώντας τη συμπλήρωση τριάντα ετών από την απώλεια του μεγάλου πολιτικού ηγέτη και ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου, μέλη και στελέχη της Γραμματείας της Νομαρχιακής Οργανωτικής Επιτροπής Νοτίων Δωδεκανήσων πραγματοποίησαν χθες συγκέντρωση μνήμης και τιμής στο άγαλμά του.
Η συγκέντρωση δεν είχε χαρακτήρα απλού μνημοσύνου, αλλά αποτέλεσε μια ηχηρή ανανέωση της δέσμευσης της οργάνωσης στις θεμελιώδεις αξίες και τους κοινωνικούς αγώνες που εκείνος υπηρέτησε με σθένος.
Σε σχετική ανακοίνωσή της, η Γραμματεία της Νομαρχιακής Επιτροπής υπογραμμίζει:
- Φωνή στους μη προνομιούχους: Ο Ανδρέας Παπανδρέου εξέφρασε αυθεντικά τις ελπίδες του ελληνικού λαού, δίνοντας βήμα και δύναμη σε όσους ήταν στο περιθώριο.
- Εθνική ενότητα και κατακτήσεις: Πρωταγωνίστησε στην εθνική συμφιλίωση, ενώνοντας όλους τους Έλληνες, και οδήγησε τη χώρα σε μεγάλες δημοκρατικές και κοινωνικές μεταρρυθμίσεις.
- Επίκαιρο μήνυμα: Τριάντα χρόνια μετά τον θάνατό του, το όραμά του για κοινωνική δικαιοσύνη, εθνική αξιοπρέπεια και λαϊκή κυριαρχία παραμένει ζωντανό.
«Η μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου δεν ανήκει απλώς στο παρελθόν. Αποτελεί ζωντανή δύναμη, πηγή έμπνευσης και βαριά ευθύνη για το μέλλον που οφείλουμε να συνδιαμορφώσουμε», καταλήγει η ανακοίνωση της Γραμματείας.




