Αντώνης Γιαννούλης στον topfm: «Η κίνηση στα μαγαζιά θύμισε μέρες Ιουλίου και Αυγούστου – Η Black Friday έχει μετατραπεί σε … Black Month και έχει χάσει την ουσία της» (ηχητικό)

Του Στέλιου Σαρέσκου
Ημέρα Black Friday η σημερινή (28/11), το, διεθνώς καθιερωμένο… ραντεβού της αγοράς με το καταναλωτικό κοινό, με φόντο τις προσφορές και τις εκπτώσεις των καταστημάτων στα προϊόντα τους.
Στη Ρόδο, η προτροπή του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου – , πέρα από τις καμπάνιες των επιχειρήσεων στο προηγούμενο διάστημα – να στηρίξουν οι καταναλωτές την τοπική αγορά, βρήκε ανταπόκριση, τουλάχιστον στο κέντρο της πόλης, με τον καιρό να στέκεται σύμμαχος, έως τις απογευματινές ώρες.
Τα καταστήματα, προαιρετικά, θα ανοίξουν και την Κυριακή 30 Νοεμβρίου, από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα ενώ τα μεγάλα εμπορικά θα λειτουργήσουν έως τις 8 το βράδυ.
«Η σημερινή μέρα στα μαγαζιά θύμισε την κίνηση του Ιουλίου και του Αυγούστου»
«Η κίνηση ήταν αυξημένη από το πρωί, σε σημείο που μοιάζει με μέρα Ιουλίου ή Αυγούστου, όταν είμαστε στην καρδιά της τουριστικής σεζόν. Βοήθησε και ο καιρός. Το θετικό είναι πως, οι περισσότεροι βγαίνουν από τα μαγαζιά κρατώντας τσάντες, δίνοντας όμως προτεραιότητα στις πολυεθνικές και στα μεγάλα εμπορικά. Μακάρι ο κόσμος να καταλάβει ότι στις τοπικές επιχειρήσεις θα βρει καλύτερες και γνήσιες προσφορές και όχι τα κόλπα των επιτήδειων που ανεβάζουν τις τιμές παραμονές της Black Friday και την ίδια μέρα, τις κατεβάζει στα προηγούμενα επίπεδα και τις εμφανίζει ως εκπτωτικές» δήλωσε μεταξύ άλλων στον topfm και στην εκπομπή «Ρόδος είναι και γυρίζει» ο Αντώνης Γιαννούλης, καταστηματάρχης και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επιχειρηματιών και Εμπόρων Δωδεκανήσου.
«Στην τοπική αγορά ο καταναλωτής χτίζει προσωπική σχέση και μπορεί να απολαμβάνει ειδικές τιμές όλο το χρόνο»
«Χρειάζεται καλή έρευνα και παρακολούθηση των τιμών, από καιρό, για να ξέρει ο κόσμος αν πραγματικά αγοράζει με έκπτωση ένα προϊόν… Ακόμα και στις γειτονιές, υπάρχουν σημαντικές προσφορές από τοπικά καταστήματα. Το επί πλέον όφελος είναι ότι αποκτά προσωπική σχέση ο καταναλωτής με τον ιδιοκτήτη και με τους υπαλλήλους και μπορεί όλο το χρόνο να κάνει αγορές και να απολαμβάνει ειδικές τιμές. Στα πολυκαταστήματα, αυτές οι συναλλαγές είναι απρόσωπες και ψυχρές.
«Η Black Friday έχει μετατραπεί σε … Black Month και έχει χάσει την ουσία της»
«Η εικόνα της αγοράς δεν έχει καμιά σχέση με την, προ τριετίας ή τετραετίας κίνηση, όταν οι ουρές των αυτοκινήτων έφθαναν στο Πανεπιστήμιο και χρειάζονταν 40’ – 45’ για να πλησιάσουν στο κέντρο. Εχει μειωθεί πολύ η αγοραστική δύναμη του κόσμου. Είναι θετικό ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις θα κρατήσουν μέχρι τις γιορτές και όσοι δεν μπορέσουν να ψωνίσουν το Σαββατοκύριακο, λόγω της κακοκαιρίας, θα έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν ίδιες τιμές και στο επόμενο διάστημα. Πάντως, το συγκεκριμένο έθιμο, έχει χάσει την ουσία του, αφού έχει μετατραπεί από Black Friday σε Black Month…»
Ακούστε τις δηλώσεις του Αντώνη Γιαννούλη (ηχητικό):



