ΔωδεκάνησαΡόδοςΤουρισμός
Trending

Γιολάντα Κάππα στον topfm: «Οι Κινέζοι ξέρουν μόνο τη Σαντορίνη και τη Μύκονο. Τώρα μαθαίνουν και τη Ρόδο – Δεν μπορούμε συνεχώς να βασιζόμαστε μόνο σε Ευρωπαίους…»

Του Στέλιου Σαρέσκου

Άνοιγμα στην κινεζική αγορά επιχειρεί η Ρόδος, μέσω της διοργάνωσης China Visitors Summit και τις συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες από την Κίνα που ξεκίνησαν τις προηγούμενες μέρες στο νησί και ολοκληρώθηκαν σήμερα (15/5).
Οι 105 εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων της Κίνας, επισκέφθηκαν ξενοδοχεία της Ρόδου, αξιοθέατα, σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και γευμάτισαν σε εστιατόρια της Μεσαιωνικής Πόλης και στο Καζίνο.
Στο συνέδριο συμμετείχαν και πολλές εταιρείες από την Τουρκία (τουριστικοί πράκτορες και ξενοδόχοι) αλλά και από την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και από άλλες χώρες.

«Οι Κινέζοι ξέρουν μόνο τη Σαντορίνη και τη Μύκονο. Τώρα μαθαίνουν και τη Ρόδο…»

«Έχει γίνει μια σημαντική προσπάθεια για να προσεγγίσει η Ρόδος την αγορά της Κίνας. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται στη Ρόδο αυτή η διοργάνωση και βλέπουμε με μεγάλη χαρά ότι το προϊόν μας αρέσει και οι Κινέζοι θέλουν να το αγοράσουν. Μέχρι σήμερα, τα μόνα ελληνικά νησιά που είναι γνωστά στους Κινέζους, είναι η Σαντορίνη και η Μύκονος. Τώρα μαθαίνουν τη Ρόδο…»
Η Γιολάντα Κάππα, ταμίας της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, μίλησε στην εκπομπή του topfm και «Ρόδος είναι και γυρίζει» και στο Στέλιο Σαρέσκο για τις επαφές με τους Κινέζους πράκτορες, την προοπτική που ανοίγεται, για τη Ρόδο, να συνεργαστεί με μια τεράστια αγορά από τη δεύτερη, σε πληθυσμό, χώρα του πλανήτη και τις εκτιμήσεις της για την τουριστική κίνηση στο νησί.

«Δεν μπορούμε συνεχώς να βασιζόμαστε μόνο σε Ευρωπαίους…»

«Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να δείξουμε την ποιότητά μας. Η Ελλάδα, ως προορισμός, ενδιαφέρει τους Κινέζους που έψαχναν κάτι καινούργιο, κάτι διαφορετικό, στα νησιά μας, πέρα από τα δύο που προανάφερα. Αυτός είναι και ο λόγος της μεγάλης προσέλευσης πρακτόρων τους στο νησί μας. Ήθελαν να γνωρίζουν, να μάθουν πολλά για τη Ρόδο. Φυσικά, δεν γίνεται, από τη μία μέρα στην άλλη να γεμίσει Κινέζους η Ρόδος… Πρωταρχικός μας στόχος είναι να αυξήσουμε σταδιακά τον αριθμό επισκεπτών από την Κίνα, ακόμα και τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο που η πληρότητα στο νησί φθάνει σχεδόν στο 100%. Δεν μπορούμε συνεχώς να βασιζόμαστε μόνο σε Ευρωπαίους… «

«Μαζί με τη Σαντορίνη θα… ποτιστεί και η Ρόδος»

«Μας ενδιαφέρει να γεμίσουμε τις άκρες της σεζόν με την αγορά της Κίνας. Δεν είναι εύκολο. Το θετικό είναι ότι φέτος, θα έχουμε, από τον Ιούνιο, τρεις πτήσεις την εβδομάδα Σαντορίνη – Ρόδος. Έτσι θα μεγαλώσει η αναγνωρισιμότητα της Ρόδου στην κινέζικη αγορά. Σαν να λέμε… μαζί με το βασιλικό θα ποτιστεί και η γλάστρα «

«Οι Κινέζοι κάνουν διακοπές, κυρίως στη δική τους Πρωτοχρονιά, τον Φεβρουάριο, ένας μήνας που μας ενδιαφέρει να φέρουμε κάποια γκρουπ από τη χώρα τους. Ας κάνουμε αυτή την αρχή και μετά βλέπουμε. Μακροπρόθεσμα θα επιχειρήσουμε να τονώσουμε και τη χειμερινή περίοδο με Κινέζους αλλά κάτι τέτοιο προϋποθέτει οργανωμένο πλάνο και πολύ δουλειά «

«Οι 300.000 Κινέζοι που πηγαίνουν στην Αθήνα είναι μια ευκαιρία για τη Ρόδο…»

«Τα γκρουπ των Κινέζων συνήθως απαρτίζονται από έξη έως, το πολύ, δέκα άτομα. Ίσως όμως, με την προσπάθεια που κάνουμε σε αυτή την αγορά, δούμε μία αύξηση, με Κινέζους που πάνε στην Αθήνα και στη συνέχεια ταξιδεύουν σε νησιά. Μη ξεχνάμε ότι το χειμώνα έρχονται περίπου 300.000 Κινέζοι στην πρωτεύουσα. Αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτούμε. Η μόνη δυσκολία, για την οποία πρέπει να βρούμε λύση, είναι ότι οι περισσότεροι Κινέζοι δεν μιλάνε άλλη γλώσσα πέρα από τη δική τους. Στο πλαίσιο της επένδυσης αυτής, θα χρειαστούμε και μεταφραστές «

«Πιο σημαντικό από τους αριθμούς είναι να διατηρήσουμε την ποιότητα και να προστατεύσουμε το brand name της Ρόδου»

«Η κίνηση στη Ρόδο είναι πολύ ικανοποιητική και πιστεύω ότι τα νούμερα θα είναι εξαιρετικά και φέτος στο κομμάτι των αφίξεων. Δεν μπορούμε να περιμένουμε αύξηση… Εχουμε φθάσει στα όρια μας. Πολύ πιο σημαντικό από τους αριθμούς είναι να διατηρήσουμε την ποιότητα που προσφέρει η Ρόδος στον επισκέπτη και να προστατεύσουμε το brand name του νησιού»

Ακούστε τις δηλώσεις της Γιολάντας Κάππα (ηχητικό):

Σχετικές Ειδήσεις

Back to top button